FAQ's
FAQ’s
Hvordan kan jeg kontakte NOVASKIN?
Skriv til os på support@novaskin.dk – vores kundeservice svarer hurtigst muligt og hjælper dig gerne med alt fra ordrestatus til brug af enheden.
Sender I til hele Danmark?
Ja, vi leverer i hele Danmark (inkl. brofaste øer).
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Vi pakker hurtigt. Ønsker du at ændre/annullere, skal du kontakte os inden for 12 timer efter bestilling. Herefter kan ordren ikke stoppes, men du kan naturligvis returnere den for fuld refusion, når du har modtaget den.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer MobilePay samt VISA, Mastercard og American Express.
Hvornår bliver min ordre behandlet?
Vi plukker og sender fra vores lager. Bestiller du inden kl. 17.00, sender vi som udgangspunkt samme hverdag. Bestillinger efter kl. 17.00 sendes næste hverdag.
Hvor lang tid tager leveringen?
Normalt 1–3 hverdage. Skulle en vare midlertidigt være udsolgt, informerer vi dig pr. e-mail umiddelbart efter bestilling med forventet leveringstid.
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis din pakke mod forventning ikke er fremme inden 30 dage fra afsendelse, er du berettiget til fuld refusion.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Kontakt os på support@novaskin.dk for at få et returlabel og vejledning. Vi tilbyder 60 dages tilfredshedsgaranti: ser du ingen forskel, kan du returnere og få pengene tilbage.
Hvad hvis min vare er defekt, forkert eller beskadiget?
Skriv til support@novaskin.dk med dit ordrenummer samt fotos/video af problemet. Vi sørger for en hurtig løsning (erstatning eller refusion).
Hvornår modtager jeg min refusion?
Refusionen tilbageføres til din oprindelige betalingsmetode. For kortbetalinger anmoder vi typisk banken om tilbageførsel inden for 7–10 hverdage efter modtaget retur/accept af annullering. Har du ikke set beløbet endnu, kontakt venligst din bank/kortudsteder – nogle banker bruger lidt ekstra behandlingstid


